kan programma (Nero) niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keijz

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
30
Hallo, om een nieuwere versie van Nero te installeren, moet ik de oudere versie verwijderen. Via configuratiescherm-software lukt dat niet. Ik krijg de mededeling, dat er bij het installeren van die oude versie iets mis is gegaan en dus de oudere versie niet verwijderd kan worden. Wat moet ik doen?
 
Installeer Nero 7 Clean Tool, (of welke jij nodig hebt), volg de instructies op de download-pagina en installeer daarna Nero 8 (of welke jij hebt).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties.
Met tooltje inderdaad oude versie verwijderd. Nu heb ik een nieuw probleem. Na het installeren van de nieuwe versie en het opnieuw opstarten, verdwijnt steeds het totale nieuwe Nero programma. Het lijkt alsof het verwijderingstooltje op de achtergrond steeds de nieuwe versie spontaan weer verwijdert.
Weten jullie hoe ik dat op kan lossen?
 
Ga naar de directory C:\Program Files\Nero\Nero8\OnlineServices

Rechtsklik op de bestanden

nosusagestatistics.dll
nosproductregistration.dll

en kies in het submenu voor "Naam wijzigen".

Verander de namen in:

nosusagestatistics2.dll
nosproductregistration2.dll

Herstart voor de zekerheid de PC en Nero 8 zou nu op te starten moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Boeing,
bedankt voor je hulp, maar jouw bestanden kon ik niet vinden in program-files-nero.
Ik heb Nero 7 weer opnieuw geinstalleerd en nu blijkt hij als ik hem laat "updaten" en hij gaat configureren, er alles weer af wordt gegooid.
Als ik dus niet update, blijft alles staan.
Zegt jou dat iets?
 
maar jouw bestanden kon ik niet vinden in program-files-nero.
Je hebt ingesteld dat verborgen systeembesturingsbestanden en verborgen mappen en bestanden getoond worden? Configuratiescherm, Mapopties, Weergave en in het venster naar beneden scrollen en vinkjes weghalen.
 
Nero en ook Symantec zijn zeer eigenzinnige knakkers.

Als het goed is moet je de oude versie van Nero kunnen

a) verwijderen met de betreffende CDRom

b) laten overschrijven door de nieuwe Nero installatie.

Tenminste zo ging het kort geleden bij mij.
 
Bedankt Boeing,
inmiddels is het probleem opgelost. Ik heb rechtstreeks nero 7 via de nero-site gedownload en later alsnog mijn cijfercode ingevoerd.
Nu werkt het spul weer.
 
ik heb nero 8 geinstalleerd. deze wil ik weer verwijderen, maar als ik heb gedaan, dan zie ik alsnog dat ik een dvd af kan laten spelen met nero, als ik een dvd in de speler stop en 'automatische afspelen openen...'. de icon van nero is dan wel niet meer zichtbaar en hij kan het neer meer afspelen, maar die keuze heb ik wel. Hoe kan ik nero 8 volledig verwijderen. ik heb windows vista.

Ik zou hierover even een nieuwe Topic starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan