Kan wel skypen en internetten maar niet gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickerttttt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Berichten
3
Ik heb een probleem met het internet in mijn studentenhuis. Het probleem is dat ik wel kan skypen en youtuben en internetten, maar ik kan geen verbinding maken met online servers waardoor ik niet online kan gamen. Ook kan ik bijv. wel deze site bezoeken maar zodra ik wil inloggen op deze site is dit niet mogelijk en als ik op 3G met mijn mobiel inlog op instagram is er niks aan de hand maar zodra ik verbinding maak met wifi gooit hij mij van instagram af en kan ik ook niet meer inloggen. Ik heb al 2x UPC gebeld waarbij wij zijn aangesloten maar zei snappen het probleem ook niet. Het probleem is dus dat ik online wil gamen alleen het lijkt net of dit geblokkeerd wordt. Het probleem ligt sowieso niet bij mijn laptop want op school en thuis kan ik wel online gamen. Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
 
Is het een algemene internetverbinding waar je gebruik van maakt?
Wie beheert deze verbinding?
 
Ja ik deel deze internetverbinding met 13 andere maar niemand download of gamed van deze mensen.
De verbinding wordt beheerd door de huisbaas als je dat bedoelt maar ik kan wel gewoon inloggen op de router.
Ik kan overigens wel gewoon skypen en inloggen op twitter en facebook maar op instagram en games is dit niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben anderen in het huis er ook last van op hun computers? Je zou even kunnen vragen of ze willen testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan