• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleur voorwaardelijke opmaak automatisch in cel ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolly01

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
486
Ik heb in het tabblad totaal een kolom met voorwaardelijke opmaak. Nu wil ik dat de kleur van cel B3 in tabblad totaal automatisch wordt gezet in cel B3 van tabblad coaching.

Iemand een idee?

bvd
 

Bijlagen

  • Overzicht_agents.xls
    34 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
In tabblad coaching dezelfde voorwaardelijke opmaak zetten als in tabblad totaal.
 
Als ik dezelfde voorwaardelijke opmaak in tabblad coaching zet komt daar pas een kleur in als er een getal instaat.


Maar ik heb de vraag verkeerd gesteld.

Ik bedoel eigenlijk:

Alleen als de agent de kleur rood heeft deze kleur automatisch meenemen naar tabblad coaching.
 
Ik bedoel eigenlijk:

Alleen als de agent de kleur rood heeft deze kleur automatisch meenemen naar tabblad coaching.

En hoe of waar heeft de agent de code rood ? In welke cel zal er de opdracht gegeven worden tot rood ?
 
Alleen als de agent de kleur rood heeft deze kleur automatisch meenemen naar tabblad coaching.
krijgt hij de volgende maand coaching. Dan zet je in Coaching B3
Code:
=Totaal!B3
maak je de tekst standaard wit en pas je de voorwaardelijke opmaak zodat er alleen een rood vlak verschijnt.
 

Bijlagen

  • Overzicht_agents(rdg).xls
    38 KB · Weergaven: 41
In het tabblad totaal hebben een aantal agents de kleur rood in kolom B

bijv: AART.STAARTJES heeft rood in cel B3 in tabblad totaal
Nu wil ik dat alleen degenen die in tabblad totaal de kleur rood hebben de opdracht wordt gegeven de corresponderende cel rood te maken in tabblad coaching kolom B. Dus in het geval van Aart wil ik dat in tabblad coaching in kolom B de cel B3 de opdracht wordt gegeven om deze rood te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan