Jurgen2807
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jul 2011
- Berichten
- 128
Hallo,
Ik heb een loonkostenbestand waarin ik graag een aantal kolommen zou willen verbergen en weer zichtbaar maken door middel van een VBA code.
Zie daarvoor de bijlage. De indeling op op blad 1 is hetzelfde als in mijn eigen bestand. Dit mag dus niet veranderd worden.
De kolommen die geel zijn gearceerd zou ik willen verbergen. Dat zijn dus de kolommen: F - H - J - L - N - P - R - T - V - X - Z - AB.
Ik heb een knop geplaatst op het blad. Ik zou deze knop willen gebruiken om de kolommen te verbergen, maar ook weer zichtbaar te maken. Of zijn daarvoor 2 knoppen nodig?
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een loonkostenbestand waarin ik graag een aantal kolommen zou willen verbergen en weer zichtbaar maken door middel van een VBA code.
Zie daarvoor de bijlage. De indeling op op blad 1 is hetzelfde als in mijn eigen bestand. Dit mag dus niet veranderd worden.
De kolommen die geel zijn gearceerd zou ik willen verbergen. Dat zijn dus de kolommen: F - H - J - L - N - P - R - T - V - X - Z - AB.
Ik heb een knop geplaatst op het blad. Ik zou deze knop willen gebruiken om de kolommen te verbergen, maar ook weer zichtbaar te maken. Of zijn daarvoor 2 knoppen nodig?
Wie o wie kan mij helpen?