kop / afbeelding afdrukken in rapport afhankelijk van invoer in veld header

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
1.128
Beste Forummers, Is het mogelijk om een kop/header in een rapport af te drukken die afhankelijk is van het invoerveld : header in een formulier. Bijvoorbeeld : invoer nr 1 : is bedrijf A adres plus logo. Invoer nr 2 : is bedrijf B adres plus logo etc. Ik hoor weer graag. Hartelijk dank. Friend
 
Dat kan; ik neem aan dat je het rapport hebt gegroepeerd op basis van BedrijfID; dan kun je de bedrijfsgegevens in de koptekst zetten. Plaatjes kun je laden uit de tabel.
 
OctaFish, Michel, Hartelijk dank voor je reactie :thumb:
Ik gebruik inmiddels de volgende formule in de koptekst (tekstveld)
HTML:
=IIf([header]="Bedrijf A";"Bedrijf A") & (IIf([header]="Bedrijf B";"Bedrijf B");"helaas geen naam")
Dit geeft de bedrijfsnamen echter nog niet de opmerking : helaas geen naam. Daar zit iets fout. Of is mijn oplossing helemaal fout?

Dan heb ik op het formulier een opdrachtknop om het rapport af te drukken. Prima. Probleem hier is echter als ik de naam in het veld header op het formulier wijzigd en ik gebruik de opdrachtknop om het rapport te printen hij de oude bedrijfsnaam geeft. Eerst moet ik het formulier afsluiten en dan het rapport opnieuw opstarten om de nieuw ingevoerde naam te verkrijgen in het rapport. Ik dacht dit zelf op te lossen door :
HTML:
=[Formulieren]![Fkwitantie]![header].[requery]
te gebruiken in het veld header op het formulier bij bijwerken. Dit doet echter niet de truc. Advies ??

Ik hoor graag van je. Thanks Friend
 
OctaFish, Michel, heb je nog advies in deze? Friend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan