kopie van systeem schijf maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

arthurraimond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
1
Hallo techneuten, ik ben nieuw op helpmij. Mijn vraag: 3 jr. geleden 2 identieke laptops PackardBel gekocht. (vriend en ik). Als 1e daad het systeem gekopieerd op 2 CD's. Dat is dan ook gelijk ervan af! Zoals je weet. Mijn Cd's zijn niet goed gelukt, van vriend wel. Kan ik via RecordNow op mijn laptop zijn CD's kopieren naar 2 ''lege'' CD's. Met muziek, films, tekst e.d. kopieren gaat dat ook gewoon goed. Ik durf het niet aan, misschien dat de laptop het ziet als ''opnieuw programma laden''? Hartelijk dank.
 
Ik heb geen flauw idee wat "recordnow" is, maar gewoon met een brandprogramma een kopie maken is volkomen zonder risico.
 
Hallo techneuten, ik ben nieuw op helpmij. Mijn vraag: 3 jr. geleden 2 identieke laptops PackardBel gekocht. (vriend en ik). Als 1e daad het systeem gekopieerd op 2 CD's. Dat is dan ook gelijk ervan af! Zoals je weet. Mijn Cd's zijn niet goed gelukt, van vriend wel. Kan ik via RecordNow op mijn laptop zijn CD's kopieren naar 2 ''lege'' CD's. Met muziek, films, tekst e.d. kopieren gaat dat ook gewoon goed. Ik durf het niet aan, misschien dat de laptop het ziet als ''opnieuw programma laden''? Hartelijk dank.

Hoi,

Waarschijnlijk wil je die dan gebruiken voor een recovery van jou eigen laptop .....
De (windows-)licentie van de recovery-cd's is echter gekoppeld aan het specifieke apparaat.
Ik zou dus eerst die recovery vanaf de cd's van je vriend proberen voordat je aan het kopiëren gaat. De kans bestaat, dat de recovery niet lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan