Marleenvisscher
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 nov 2009
- Berichten
- 23
Hallo,
Ik wil graag een koppeling maken tussen excel en word. Het is de bedoeling dat als ik een hokje aanvink (zie voorbeeld bestand) dat er dan automatisch een stukje tekst in word komt te staan. In het voorbeeld bestand heb ik het hokje voor "huis" aangevinkt en nu moet er een stukje tekst dat bij het onderwerp huis hoort in word komen. Dit moet gewoon "platte tekst" worden, dus geen gekopieerde cel. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Groetjes Marleen
Ik wil graag een koppeling maken tussen excel en word. Het is de bedoeling dat als ik een hokje aanvink (zie voorbeeld bestand) dat er dan automatisch een stukje tekst in word komt te staan. In het voorbeeld bestand heb ik het hokje voor "huis" aangevinkt en nu moet er een stukje tekst dat bij het onderwerp huis hoort in word komen. Dit moet gewoon "platte tekst" worden, dus geen gekopieerde cel. Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Alvast bedankt!
Groetjes Marleen