• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

krijg bestand niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw bestand is geen excel bestand. Dat zou moeten zijn : .xls.

De extensie .xlsx is de standaard extensie voor een Excel bestand vanaf Excel 2007.
De bijlage van TS is echter geen Excel bestand. Het lijkt erop dat het gaat om een Autodesk AutoCAd bestand die om 1 of andere reden deze extensie heeft gekregen en hier kan Excel uiteraard niet mee omgaan.
 
Laatst bewerkt:
dank voor reacties.
Het is wel raar dat deze opeens veranderd is van extensie ging al half jaar gewoon open. heb wel autocad. en gemerkt dat ik dit probleem heb bij al mijn word en excel documenten als ik deze dan probeer open te doen met openoffice krijg ik de keuze te kiezen onder verschillende ascii.

zal het eens proberen.

kan iemand mij reden geven hoe dit komt?

al heel neig bedankt.

mvg
 
Een reden hoe dit komt, hierbij zit ik te denken aan misschien een virus of andere schadelijke software. Welke antivirussoftware draait u? En is dit up-to-date?
 
kan iemand mij reden geven hoe dit komt?

Aangezien Microsoft het nodig vindt om zo ong. elk jaar een nieuwere Office versie uit te brengen kun je er een compatibiliteitspack bij krijgen. ( gratis )

Jij bewerkt ( opent ) het met Openoffice ( een prima progamma overigens ) dan heb ik het idee dat je het daar zult moeten zoeken.
 
Bedankt voor jullie hulp.

Aan een virus zal het niet liggen, het bestand had ik al gescand. en anti virus is norton nog 76 dagen geldig.

toch bedankt allemaal

mvg
Olivier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan