Krijg niet voor elkaar een image te branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
Voel u/je vrij lange verhaal over te slaan. Maar klopt het dat een iso bestand branden in drie seconden klaar is?





Kreeg vanwege dat ik mijn xp niet meer op kom omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet (vraag me ook niet waarom ik ineens mijn administrators wachtwoord in moet vullen, had een paar keer een bsod, zal er wel wat mee te maken hebben) advies van iemand op het forum dat je met een bepaald programma de wachtwoorden kan terughalen of omzeilen. Moest daarvoor een iso op een cd/dvd branden en dan kon het daar mee. Maar die iso op een cd krijgen wil niet echt lukken, heb het geprobeerd met "Alcohol 120%" en daar ook mijn cd/dvd meteen eerst maar geformatteerd, heb het idee dat het niet echt lukt allemaal. zie geen balkjes die aangeven hoever het proces is, krijg wel een soort "het is klaar deuntje" maar de cd werpt die niet uit (wat als optie aangevinkt is, bij afronden proces). Klopt het wel dat zo'n iso branden in drie seconden klaar is? Want zo lang deed die er over.
 
Berichten verwijderd, laat de moderators maar bepalen wat wel of niet mag op Helpmij !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan