Laptop voor school en gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrischrome

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2016
Berichten
3
Hallo,
Ik ben Chris en ik ga na de zomer beginnen aan mijn nieuwe opleiding, Bedrijfskundige Informatica. Hiervoor ben ik dus opzoek naar een nieuwe laptop.

Ik zou de laptop willen gebruiken voor school, maar ik hou ook van gamen. Ik speel games als; Overwatch, Heroes of the Storm en League of Legends. Verder kijk wil ik films kunnen kijken.

De laptop mag een 14 of 15 inch scherm hebben om makkelijk in de tas mee naar m’n studie te nemen. Ik heb een Dell gehad waar ik niet erg tevreden over was, dus het liefst geen Dell. Ik wil niet meer dan 1250 euro uitgeven.

Op internet kwam ik tegen dat het ook mogelijk is om een laptop zelf samen te stellen. Zo kwam ik bij laptop zelf samenstellen deze Clevo P640RE Gaming Laptop tegen met een Intel i7 en een Nvidia Videokaart. Zelf zou ik dan nog kunnen kiezen voor een Harde schijf of ssd. Is dit wat?

Iemand ervaring met het samenstellen van een laptop of SnaakSystems?

Alvast bedankt, Chris
 
Het zelf je laptop samenstellen concept bestaat al een paar jaar en is voor veel mensen een mooie manier om een laptop op maat samen te stellen, zelfs zonder Windows licentie.

SnaakSystems, Bto en Xnotebooks, bieden alle drie die mogelijkheid. Het is goed om ook is bij die winkels te kijken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ben zeer tevreden over SnaakSystems :thumb:. Ik heb er 3 maanden geleden een laptop zelf samengesteld. Bijna alle onderdelen; processor, geheugen, grafische kaart, harde schijf, SSD, besturingssysteem of niet, en meer, kun je zelf samenstellen. Goede service en ze waren goedkoper dan bto.

De Clevo P640RE heb ik zelf niet, maar voor een je studie en het gamen lijkt deze laptop mij geschikt voor jou. De Clevo heeft standaard een i7-6700 en een Nvidia GTX 965m. Dit lijkt mij voldoende voor jou werkzaamheden, maar dit kan jij zelf nog aanpassen.

Verstandig is om te kiezen voor voldoende werkgeheugen. Ik heb zelf 8GB en is voldoende voor mijn gebruik maar denk jij dat je meer nodig hebt, kan je meer nemen. Daarnaast mag tegenwoordig een SSD niet ontbreken. De mSata SSD’s zijn snellen dan de 2.5 inch SSD’s.

groetjes, Laura
 
Waar je de Clevo ook koopt, ze komen allemaal hier vandaan enne, @chrischrome, klik op mijn naam en bekijk welk systeem ik heb. ;)
 
gast0225
Waar je de Clevo ook koopt, ze komen allemaal hier vandaan enne, @chrischrome, klik op mijn naam en bekijk welk systeem ik heb.

Dit is niet waar. Clevo laptops komen voornamelijk uit de UK. BTO zet net als velen een eigen merk op de merkloze laptops en verkoopt ze onder hun eigen naam.
 
Bedankt iedereen voor de informatie. Ik ben inmiddels zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop van laptopzelfsamenstellen.nl. Ik heb toch maar de Clevo P640RE Game Laptop 14 inch aangeschaft, omdat deze 14 in plaats van 15 inch is.

Die Clevo is echt rete snel. Ik speel nu al mijn games op high settings zonder problemen. De laptop is voor een gamerslaptop erg compact van formaat, wat het makkelijker maakt om hem in de tas naar mijn studie mee te nemen.

Nogmaals bedankt voor al jullie info. SnaakSystems is aan te bevelen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan