Lege bestandsmappen verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
667
Ik had laatst veel programma's verwijderd, maar nu heb ik allemaal lege bestandsmappen maar kan ik die met een programma vinden en ook verwijderen?

Bedankt!
 
Hoi,

Je wilt toch niet vertellen, dat je via de verkenner programma's hebt verwijderd?
Want anders snap ik het niet. Als je via het configuratiescherm software verwijderd, wordt ook de map waarin de software was geïnstalleerd meegenomen .....
 
Hoi,

Je wilt toch niet vertellen, dat je via de verkenner programma's hebt verwijderd?
Want anders snap ik het niet. Als je via het configuratiescherm software verwijderd, wordt ook de map waarin de software was geïnstalleerd meegenomen .....

Dat ga ik ook niet vertellen, maar inderdaad wat je zegt het wordt mee genomen tijdens de deinstallatie, maar toch blijft er af en toe nog een lege map over.
 
Met het progje WinDirStat kan je de hele harddisk scannen om zodoende een overzicht te geven van de plaats die een bepaalde map inneemt.

Je kan de uitvoer sorteren op bestandsgrootte, zodat alle lege mappen en bestanden bij elkaar komen te staan. Daarna kan je deze desgewenst met een rechtsklik op de betreffende file verwijderen.

Het progje is te vinden op http://sourceforge.net/projects/windirstat/.

Tevens is dit een handig hulpje bij het vrijmaken van schijfruimte, doordat je meteen ziet welke mappen en/of bestanden de grootste ruimtevreters zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan