perryvg
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 nov 2009
- Berichten
- 197
in mijn werk heb ik verschillende soorten codes om vrije tijd of extra uren in te voeren.
dit doe ik door op de kalender en los op de lijst alles in te voeren.
nu wil ik via een excel file dit gaan bij houden(2007).
als ik in de kalender een letter invul wil ik dat dit erkend wordt en in op de lijst als datum en de code wordt ingevoerd.
en dat iedere keer als ik een code invoer dat deze weer onderaan bij gevoegd wordt.
ik loop me al weken suf te piekeren hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
is er iemand die voor mij een passende oplossing heeft.
bij voorbaat dank
Perry
bijgevoegd een file met de bassis opzet zonder formules.
de cel(len) die ik bedoel heb ik geel gemaakt ter verduidelijking, wil geen kleur gebruiken.
dit doe ik door op de kalender en los op de lijst alles in te voeren.
nu wil ik via een excel file dit gaan bij houden(2007).
als ik in de kalender een letter invul wil ik dat dit erkend wordt en in op de lijst als datum en de code wordt ingevoerd.
en dat iedere keer als ik een code invoer dat deze weer onderaan bij gevoegd wordt.
ik loop me al weken suf te piekeren hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
is er iemand die voor mij een passende oplossing heeft.
bij voorbaat dank
Perry
bijgevoegd een file met de bassis opzet zonder formules.
de cel(len) die ik bedoel heb ik geel gemaakt ter verduidelijking, wil geen kleur gebruiken.