Lijst van mails uitbreiden Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
398
Hallo,

Op mijn android Samsung S22 smartphone bekijk ik regelmatig mijn e-mails.
Alles wat in Outlook op mijn PC binnenkomt, zie ik hier ook, dus dat gaat prima.

Maar de lijst met mails is zo kort. Slechts 2 weken kan ik terugkijken.
Hoe kan ik die lijst flink uitbreiden? Bijvoorbeeld 2 maanden terug.

Bij Limiet opgeh. gegevens heb ik al staan: Geen limiet.
En bij Synchronisatieperiode e-mail staat Altijd

Dank,

Jos
 
Het ligt eraan wat voor connectie je gebruikt? POP of IMAP (aanbevolen)?

Met POP download je normaal gesproken je mails, en worden ze expliciet (tenzij je het aangeeft) van de server verwijderd. Met een instelling kan je ze (tijdelijk) op de server laten staan. Maar het blijft een kopie. Als je op het ene apparaat de mail verwijdert, blijft die op het andere staan. Vrij onpraktisch in gebruik als je meerdere apparaten gebruikt om je mails te bekijken.

Of gebruik je IMAP? In dat geval loopt alles tussen al je apparaten synchroon (aanrader).
 
Ik heb IMAP
Als ik op de mobiel e-mail verwijder, komen ze op PC ook niet binnen en andersom.

Dus die synchronisatie gaat prima.
Gaat me om de lengte van de lijst om terug te kijken. Hoe kun je die instellen?

Jos
 
Op mijn telefoon moet je gewoon even wat verder naar beneden swipen, dan laadt hij de rest gewoon.
 
Bij mijn telefoon lijkt dat ook zo.
Je ziet E-mails laden staan, maar dan gebeurt er niks...

Mijn vrouw heeft vrijwel dezelfde telefoon en instellingen en bij haar kun je wel meer dan 1 jaar terugkijken
 
Kijk eerst even via de webmail van de (mail)provider of ze nog wel daar op de server staan.
Als je ze tussentijds met bijvoorbeeld een andere PC via POP binnen hebt gehaald, dan is er kans dat de box weer leeg gehaald wordt.
 
welk mail programma op je samsung?
 
Ik heb ook een samsung galaxy s22 en hier kan ik alle mail terug zien. Gebruik Gmail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan