• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Linker- en rechtermarges kop- (en voetteksten) aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
188
Omdat het blijkbaar niet mogelijk is om de marges van de linker en rechter kopteksten gelijk te krijgen met die van de marges van de pagina, wil ik een omweg inbrengen. In het document wordt een lijst gegenereerd die begint op rij 3. Ik wil standaard dan in rij 1 een soort van linker- en rechter koptekst inbouwen. Echter, ik wil dat de gebruikers van de uiteindelijke lijst vrij zijn om hun eigen titel mee te geven. Dus zeg in cel A1 de linker koptekst, links uitgelijnd, in cel F1 de rechter koptekst, rechts uitgelijnd en in cel B1 t/m E1 de middenkoptekst, horizontaal gecentreerd uitgelijnd. Het mooiste zou dan nog zijn dat rij 1 wordt omkaderd met een rand.
De uiteindelijke lijst wordt gemaakt in blad "Lijst" en de gegevens van waaruit de lijst wordt gegenereerd staan in blad "Namen". In het blad "Namen" wil ik de mogelijkheid bieden om die vrije kopteksten in te vullen.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, uitleggen is niet mijn sterkste kant. Jullie hulp wordt weer zeer gewaardeerd.
Gr. BTA
 
Beste bta ;)

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, uitleggen is niet mijn sterkste kant. Jullie hulp wordt weer zeer gewaardeerd.
Gr. BTA

Geef dan een vooebeeldbestandje weer met daar je uitleg in :D

Groetjes Danny. :thumb:
 
Beste Danny,
Gelukkig regent het dus ben ik nog wat verder gaan fröbelen en het is me uiteindelijk dus gelukt. Het is vaak toch een bepaalde manier van denken.
Toch erg bedankt voor je snelle reactie.
Gr. BTA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan