Linux Mint 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stilaz

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Berichten
7
Hallo Linux Freaks,

Mijn vraag: Ik heb Damn Small Linux geinstalleerd op een 486 Mhz computer. Werkt goed tot nu toe.:thumb: Maar nu wil ik ook nog Linux Mint 8 op diezelde computer installeren. Kan ik dan een tweede Primaire Partitie aanmaken op de harde schijf en daar dus Linux Mint 8 op installeren. Moet ik dan ook nog een logisch station aanmaken. Nu las ik ook iets over een swap partitie aanmaken, hoe doe je dat nu weer. Je ziet wel, ik ben net een nieuweling v.w.b. Linux gebruiker. Ik zie vanzelf de antwoorden wel. Alvast bedankt Linux freaks!!
 
Je hoeft geen geen partities te wijzigen, dit doet Linux Mint voor je.
Start de installatie, bij het indelen van de partities kies je de optie 'Ze naast elkaar installeren, met een keuzemogelijkheid bij het opstarten.'
Ook een swap partitie wordt voor je aangemaakt.

(Sorry voor het late antwoord, hoop dat je er nog wat aan hebt :thumb:)
 
Linux talk

Hoi Pleeborstel,

Hoe kom je aan die naam? Maar nog bedankt voor je antwoord. Slitaz kreeg ik niet geïnstalleerd op de harddisk ook wat jullie zeiden over UnetBootin. Hij kon nog steeds boot.gz of zoiets niet vinden.Maakt niet uit!! DSL linux draait goed. En volgens mij is dat ook een latere versie of niet? Nu ga ik proberen om Linux Mint ernaast te draaien. Heb m'n AMD K6-2 450 Mhz.processor nog gevonden en dat loopt aardig snel. Ja ik heb het nog over die ouwe meuk. Zal proberen om h'm iets over te clocken. Nu las ik op internet dat je ook een pasta kunt gebruiken om nog meer te koelen, het heet Arctic Silver compound. Knap bedacht trouwens. Heb jij daar mischien ervaring mee? Of je moet er een betere koeler voor aanschaffen. Maar zou die nog te vinden zijn voor die ouwe Socket-7. FF internet weer afstruimen. In ieder geval nog bedankt voor je antwoord.
Tot Linux Talk. :thumb:

Grt Stilaz oh nee Slitaz::D


Je hoeft geen geen partities te wijzigen, dit doet Linux Mint voor je.
Start de installatie, bij het indelen van de partities kies je de optie 'Ze naast elkaar installeren, met een keuzemogelijkheid bij het opstarten.'
Ook een swap partitie wordt voor je aangemaakt.

(Sorry voor het late antwoord, hoop dat je er nog wat aan hebt :thumb:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan