logitech muis en toetsebord driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

artisjok

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
Berichten
132
heb een m705 muis en een k270 toetsebord is geen set maar moet op 1 usb draaien kan iemand mij een link geven van de software die ik nodig heb heb heletijd zitten zoeken en kan niets vinden thx
 
ja heb gekeken maar mijn combinatie staat er niet bij

heb nog een vraag over windows die ik nu niet bij de hand heb:S maar heb wel 2 codes misschien kan ik m ergens downloaden zodat ik me eige code kan gebruiken
 
ja die kan ik morgen pas ophalen kanniet wachhten tot mijn sata erin zit en windows zit op de ssd :(
 
Hoi,

Ik begrijp even niet wat je wil windows zit op de ssd dan zou het toch al goed zijn en ja gaat om win 7
voor de sat in te bouwen heb je geen installatie cd nodig
 
check ik heb 2 pcs 1 new 1 oud new> ssd windows 8 old sata windows 8 maar nu moet eigelijk opdie nieuwe pc de sata van de oude erin en daar windows op en op de ssd alleen spellen
 
Hoi,

Dan ben je eigenlijk de winst van de ssd kwijt het is logischer operating systeem op ssd met eventueel games en de rest op de hdd je hebt toch een 250 gig ssd moet voldoende zijn
 
windows op ssd beter dus..

maar ik heb hier een windows 7 cd kan ik windows 8 eraf halen bij die oude comp en 7 erop zetten zou niet weten hoe,.
 
Hoi,

Nee je zal wel een installatie cd moeten hebben maar als je dus een activatie code hebt kan je voor de zelfde versie in de eerdere link de juiste win7 versie downloaden.

Maar denk dat het verstandig is om deze vraag even in de juiste sectie te stellen met eventueel een verwijzing hier heen we zijn nu verkeerd bezig
 
Laatst bewerkt:
Je hebt voor de meeste muizen en toetsenborden helemaal geen software nodig, deze apparaten zijn allemaal Plug and Play.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan