Macbook air Users and groups probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Berichten
90
Goedendag,

Probleem met mijn Macbook air 2012
Ik kan op mijn normale account en root account niet bij Users and groups. Het lijkt wel alsof ze echt weg zijn.
Het is een laptop van school misschien hebben ze 't expres gedaan maar hoe zou ik dit menu kunnen opzoeken?
Via command of plek?

Alvast bedankt.
 
Lijkt mij inderdaad een beperking te zijn vanaf school.

In terminal kun je dit proberen:
Code:
open -j /System/Library/PreferencePanes/Accounts.prefPane
 
Hierna word het systeemvoorkeuren gestart en komt er een venster: "Het voorkeurenpaneel '(Null)' kan niet worden geinstalleerd."

Kan het zijn dat ze het veranderd hebben naar "(Null)"?

Nog een idee?

Bedankt voor de reactie iid.
 
Vermoedelijk hebben ze deze volledig uitgeschakeld, daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn.
Heb je echt toegang nodig dan zul je op school moeten informeren.

Wat is de reden dat jij er toegang tot zoekt? Wellicht kunnen we je op een andere manier daarmee helpen :)
 
Ik wil mijn eigen account beheerder maken. Ik heb ook toegang tot een rootaccount maar hier kan ik ook niet in de "users and groups"
 
Wat je wilt is wel duidelijk, de vraag is meer waarom je dat wilt of waarom je dat nodig denkt te hebben :)
 
Ik kan bijvoorbeeld geen bestanden en internet sharen en sommige instellingen zijn niet toegankelijk. Is er een manier om dit menu terug te krijgen?
 
Helaas, daarvoor zul je toch contact op moeten nemen met school waarom deze beperkingen er op zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan