mail jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

flats

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2015
Berichten
171
Dag, ik gebruik sinds kort een legale versie van office 2013 en dus ook outlook 2013
Voordien gebruikte ik outlook 2003, het gebeurd vaak dat ik een mail naar mezelf stuur met een reeks van andere mail adressen in BCC
Nu slaag ik er niet meer in om een mail naar mezelf te sturen, denk ergens een instelling in outlook die dit verhinderd. Met de account instellingen kan er niets verkeerd zijn want al de rest voor verzenden/ontvangen werkt vlekkeloos.
Iemand die hier ervaringen mee heeft ?
 
Ik heb Office 2013 gebruikt sinds het werd uitgebracht. Nooit dit probleem ondervonden, ook nu niet met Office 2016. Is er sprake van een foutmelding?
 
Krijgen de anderen de mail wel? Krijg je überhaupt wel mail binnen? Kun je jezelf wel een mail sturen met webmail?
 
mail versturen en ontvangen is okee, naar mezelf versturen met een aantal adressen in bcc lukt ook, alleen naar mezelf dan weer niet.
En eigenaardig is, als ik dan kijk in 'verzonden items' en ik diezelfde mail forward naar mijzelf lukt dat wel
 
Dus het gaat fout als je alleen naar jezelf stuurt? Heb je toevallig meer (web)mail adressen, zodat je die in een mail kunt testen? Of heb je dat ook al geprobeerd?
 
ja hoor, denk dat het een onoverkomelijk iets is bij de profider, gelukkig als ik een mail opstel naar mijzelf en een aantal in bcc blijkt het okee
 
Welke provider? Want vreemd is het wel; je moet jezelf altijd een mail kunnen sturen, al was het maar om je account te testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan