Hallo
Wij hebben een W2003 server met exchange, iedereen heeft hiereen eigen acount. Dus als men een e-mail stuurt is de afzender het personlijke acount waarop je ingelogd bent.
wij hebben een assisente die niet dagelijks aanwezig is, zijn e-mailt onze orderbevestigen naar de klanten.
Wij hebben een gezamelijk e-mail adres Sales@ dat via openbare mappen beheerd wordt door meerder verkopers.
probleem
Ik wil dat de assisente de orderbevestigings e-mail niet via haar eigen personlijke account verstuurd, maar via het sales account zodat alle beantwoorde e-mail die daarop volgen worden terug gestuurd naar algemene sales box. zodat de verkopers daar weer op kunnen reageren. ik wil ook niet dat de mail bij de assistente binnenkomt zij kan daar niets mee.
ik kan niet twee accounts instellen in outlook accepteerd outlook niet.
wie kan me helpen
Wij hebben een W2003 server met exchange, iedereen heeft hiereen eigen acount. Dus als men een e-mail stuurt is de afzender het personlijke acount waarop je ingelogd bent.
wij hebben een assisente die niet dagelijks aanwezig is, zijn e-mailt onze orderbevestigen naar de klanten.
Wij hebben een gezamelijk e-mail adres Sales@ dat via openbare mappen beheerd wordt door meerder verkopers.
probleem
Ik wil dat de assisente de orderbevestigings e-mail niet via haar eigen personlijke account verstuurd, maar via het sales account zodat alle beantwoorde e-mail die daarop volgen worden terug gestuurd naar algemene sales box. zodat de verkopers daar weer op kunnen reageren. ik wil ook niet dat de mail bij de assistente binnenkomt zij kan daar niets mee.
ik kan niet twee accounts instellen in outlook accepteerd outlook niet.
wie kan me helpen