Ik heb een probleem met de mailmurge functie van Word.
Ik gebruik een Excel sheet als gegevensbestand voor mijn hoofddocument. Nu heb ik in Excel getallen staan (geldbedragen) die ik als veld in voeg in mijn word document. In Excel heb ik het zo aangepast dat ik het bedrag te zien krijg met een komma en dan het aantal centen, dus bv. 118,50 (en niet 118.50).
Nu is het zo dat Word er automatisch weer een punt van maakt dus 118.50 en ik moet echt een komma krijgen...!!
Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is?
BvD..
Ik gebruik een Excel sheet als gegevensbestand voor mijn hoofddocument. Nu heb ik in Excel getallen staan (geldbedragen) die ik als veld in voeg in mijn word document. In Excel heb ik het zo aangepast dat ik het bedrag te zien krijg met een komma en dan het aantal centen, dus bv. 118,50 (en niet 118.50).
Nu is het zo dat Word er automatisch weer een punt van maakt dus 118.50 en ik moet echt een komma krijgen...!!
Is er iemand die weet hoe dit op te lossen is?
BvD..