Mails van Outlook Express importeren in Micr Outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
349
Mijn Outlook Express 6 wil geen mails meer verzenden. Ik heb alle folders (dbx-bestanden) gekopieerd en toen Micr Outlook 2007 geïnstalleerd.

Kan ik vanuit die dbx-bestanden mijn mails importeren in Micr Outlook?

Groetjes Marij
 
Daarvoor zouden zowel Outlook Express als Outlook op dezelfde computer geïnstalleerd moeten staan. En dat is bij mij niet meer het geval. De Outlook installatie heeft Outlook Express eraf gegooid !! :(

Ik kan wel de DBX-bestanden naar een andere computer overbrengen waar Outlook Express nog op staat. Kan ik er met exporteren dan PST-bestanden van maken denk je?
 
Als het goed is kun je in outlook 2007 via importeren de DBX bestanden importeren en zo je mail terug krijgen.
 
Outlook gooit Outlook Express er niet af hoor. Het enige is dat je Outlook nu als hoofd e-mail programma hebt.
 
Als het goed is kun je in outlook 2007 via importeren de DBX bestanden importeren en zo je mail terug krijgen.

Outlook converteert tijdens de installatie alle mails die in OE staan. Omdat OE bij mij niet meer goed werkte heb ik van alle bestanden een kopie gemaakt en ze toen verwijderd binnen OE. Zodat er bij herstarten nieuwe mappen zouden worden aangemaakt. Toen heb ik Micr Outlook geïnstalleerd, maar er was daarom niets te converteren :(

Met nu nog importeren krijg ik het niet voor elkaar. Ik kan geen verwijzing naar de gekopieerde DBX-bestanden maken.
 
Outlook gooit Outlook Express er niet af hoor. Het enige is dat je Outlook nu als hoofd e-mail programma hebt.

Dank je voor deze tip :thumb:
Had ik niet in de gaten. Onder Start werd alleen Outlook 2007 vermeld.
Ga meteen proberen of ik het nu voor elkaar krijg ;)
 
Ik heb het voor elkaar gekregen. Alle mails terug in Outlook 2007 :thumb:

Dank jullie voor de hulp.

Vriendelijke groet
Marij
 
Outlook importeren windows 7

Mensen, ik ben nieuwe op dit forum, maar volg helpmij al een tijdje,
Heb zojuist ontdekt hoe je email van Windows "Lijf Male" of Outlook ekspres kan omzetten naar Outlook.

= Voor Windows Live mail, sla volgende stap over:

= Voor Outlook Expres zoek allereerst de identity mappen op onder gebruiker/local settings/identities.
Importeer ze vervolgens in Windows Mail.

= Zorg dat outlook is geïnstalleerd. En nu komt de bug:
Ga naar Windows Live Mail en (je raad het nooit) klik op exporteren (in bestand) en vervolgens op [microsoft exchange]

Voilla, daar gaa de postduif met je oude post, stukje andersom denken, hoop dat jullie hier wat aan hebben,


*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl;)

Dit topic is uit April 2009. Niet actueel meer dus.
Volgens onze huisregels, waar je bij aanmelding mee akkoord gegaan bent, is het niet de bedoeling te reageren in topics ouder dan 3 maanden.
•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Tevens naamsvermelding en link naar je website verwijderd uit je bericht. Dit is niet toegestaan. Deze mag je ook niet zomaar plaatsen in je profiel of je handtekening.

•Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan.

Dit topic gaat nu op slot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan