PietervanVliet
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2014
- Berichten
- 2
Hallo,
Ik heb een sheet met daarin een planning. Per week kan een persoon ingepland zijn op 1 project (niet meerdere). Het aantal uren dat hij in die week ingepland staat, staat niet vast, maar is altijd > 0.
Nu wil ik een overzicht maken met daarin per medewerker, per week, het project waarop hij/zij is ingepland. Kan iemand mij hiermee helpen?
In het voorbeeld staat een vereenvoudigde weergave van wat ik wil hebben. De bovenste matrix is het uitgangspunt. De onderste is het gewenste resultaat.
(Inclusief oplossing)
Ik heb een sheet met daarin een planning. Per week kan een persoon ingepland zijn op 1 project (niet meerdere). Het aantal uren dat hij in die week ingepland staat, staat niet vast, maar is altijd > 0.
Nu wil ik een overzicht maken met daarin per medewerker, per week, het project waarop hij/zij is ingepland. Kan iemand mij hiermee helpen?
In het voorbeeld staat een vereenvoudigde weergave van wat ik wil hebben. De bovenste matrix is het uitgangspunt. De onderste is het gewenste resultaat.
(Inclusief oplossing)
Laatst bewerkt: