Max, leden Distributielijst Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmax

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Berichten
11
Ik zat met een vraag, en hoop dan ook dat iemand mij hier evt iets meer over kan vertellen.

Ik heb een tijdje geleden van iemand gehoord, dat als je een distributielijst maakt, Dat het aan te raden is hier niet meer dan 20 leden in te stoppen ivm spam filters.

Kan iemand mij hier iets wijzer in maken?

Momenteel is het namelijk zo dat ik zit met een 300 tal leden die er eigenlijk in zouden moeten.
Is dat max van 20 leden reeel of kan ik zonder problemen hier meer in kwijt. (gaat dus niet om de beperking in Outlook 2007, maar puur om evt blokkade van spamfilters.)

Graag jullie reactie,

Groetjes,

Marc
 
Tijdens de afgelopen EK voetbal had ik een distributielijst / mailgroep van iets meer dan 40 leden en zij hebben alle tijdens het toernooi door mij verstuurde mailtjes ontvangen.
Platform: Vista, Outlook 2007
 
Ik heb een tijdje geleden van iemand gehoord, dat als je een distributielijst maakt, Dat het aan te raden is hier niet meer dan 20 leden in te stoppen ivm spam filters.
Qua spamfilter van de ontvangers maakt het niets uit. :)

Maar veel Internet Service Providers stellen een maximum aan het aantal geadresseerden per e-mail en/of het aantal e-mails dat je in een bepaald tijdsbestek kan versturen (bv. maximaal 200 per 5 minuten).

Dat zou je moeten kunnen nakijken bij je eigen ISP. :)


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan