Maximumlimiet outlook overschreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris78

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
10
Beste,

Ik kom er niet uit...
Ik krijg het onderstaande mailtje binnen, maar weet niet waar ik het limiet moet verhogen.
Heb al een aantal keer verwijderde en verzonden items geleegd en outlook opgeruimt, maar ooit houd het op...

Mailtje:

"Onderwerp: De inhoud van uw postvak heeft de maximumlimiet overschreden.
Urgentie: Hoog

De inhoud van uw postvak heeft een of meer omvangslimieten overschreden die door de beheerder zijn ingesteld.
De inhoud van uw postvak is momenteel 175592 kB.
Omvangslimieten voor de inhoud van uw postvak:
U wordt gewaarschuwd zodra de inhoud van uw postvak 175000 kB is.U kunt mogelijk geen nieuwe e-mail verzenden en ontvangen totdat u de inhoud van uw postvak hebt verkleind.
U kunt ruimte vrijmaken door items die u niet langer gebruikt te verwijderen of te verplaatsen naar het bestand met uw persoonlijke mappen (.pst).
Bij het bepalen van de grootte worden de items in alle mappen meegeteld (ook in de mappen Verwijderde items en Verzonden items).
U moet na het verwijderen van items de map Verwijderde items leegmaken, anders komt de ruimte niet vrij."
 
Gaat dit om een thuis situatie of op het werk?
 
Gebruik je meerdere accounts op je Outlook?
Ik heb een beetje het gevoel dat het niets met Outlook te maken heeft maar met je account.
In het verleden, toen de Hotmail accounts nog niet zo groot waren, heb ik dit probleem ook een keer gehad!
Outlook bekijkt deze accounts wel maar laat de berichten in je account staan zodat deze langzaam maar zeker vol loopt!
Af en toe je account via het web benaderen en je "oude"berichten allemaal verwijderen moet voldoende zijn!
Ik hoop dat je er iets aan hebt !!

Suc6
DutchieXXL
 
Laatst bewerkt:
Op m'n werk.
We maken gebruik van Active Directory.

Gr.Joris
 
Zul je toch bij je beheerder moeten zijn. Die kan de limieten verhogen op de exchange server.
 
Ik ben heb de functie als systeembeheerder erbij gekregen.
Maar heb het al weer gevonden, met het programma System Manager, was het in te stellen.

Groet en bedankt!
Joris
 
Was handig geweest als je gelijk had vermeld dat je zelf de beheerder was :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan