MCE afstandsbediening in XP Professional gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

egberth

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
30
Weet iemand of het mogelijk is om de afstandsbediening van Microsoft die bedoeld is voor mediacenter ook te gebruiken is bij XP professional? Alleen volume, stop en play doen het wel in Mediaplayer, is er een mogelijkheid om de ab altijd te kunnen gebruiken?
 
Ik ben bang van niet. Op mijn toetsenbord zitten de knoppen Play/Pauze, Mute en Volume. Alleen Windows Media Player luistert daar naar. (Ik heb XP Pro SP2.)
Ik weet bijna zeker dat jouw afstandsbediening alleen gehoord zal worden door multimedia toepassingen van Microsoft.
 
Ik heb een Ati wonder/Marmitec/Medion achtige ab, en kan hem laten functioneren met de Niveus drivers, die je hier vind, i.c.m. een X10 ab driver en de USB C21/X10 driver voor de ontvanger.
 
Ik heb een Ati wonder/Marmitec/Medion achtige ab, en kan hem laten functioneren met de Niveus drivers, die je hier vind, i.c.m. een X10 ab driver en de USB C21/X10 driver voor de ontvanger.
Weer wat geleerd, maar kun je dan ook play/pauze en volume van bijvoorbeeld Winamp regelen?
 
heb Niveus geprobeerd, maar de enige extra toetsen die ik met dit programma werkend krijg zijn de toetsen 0 t/m 9...
 
heb Niveus geprobeerd, maar de enige extra toetsen die ik met dit programma werkend krijg zijn de toetsen 0 t/m 9...

Ook de diverse configuratie bestanden gedownload, en geprobeerd? die je overigens zelf aan kunt passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan