MEDION Akoya P5377 D

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFox950

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
109
Een vriend van mij wil een nieuwe pc kopen (heeft mw3 gekocht maar ze huidige pc kan die niet draaien) nou zag hij deze op mediamarkt staan:

MEDION Akoya P5377 D
Krachtige PC die allround uit de voeten komt. Of het tekstverwerken, surfen op het internet of gamen is, deze PC kan het allemaal.

Processor: i5-2300
Grafische kaart: Nvidia GTS450 (grafisch geheugen volgens mediamarkt 512mb .. maar op officiele website van nvidia staat dat het 1024mb is .. dus was is het nou?)
RAM: 4gb

Is dit een beetje een degelijke pc? En kan het ook de nieuwe spellen aan?

De pc is 555euro .. lijk mij niet duur voor zo'n pc, als dit dus niet een goeie pc is zou ik graag ook suggesties willen hebben voor een goeie (gamer) pc voor ongeveer dezelfde prijs
 
Vooruitlopend op een meer gedetailleerd antwoord kan ik je uit het 'blote hoofd' al garanderen dat je bij geen enkel ander merk betere componenten zal gaan vinden voor zo'n bedrag. (Op één merk na misschien, maar dat ga ik je niet aanbevelen) Linksom of rechtsom, voor een bedrag van 555 euro mag en kan je geen pur sang gamemachine verwachten.
De in de Medion aanwezige videokaart is qua grafische chip niet echt een geweldenaar, zeg maar rustig zeer matig voor moderne games. Met de processor is niets mis!
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb laatst ook een échte gamerpc gekocht dus ik ben me ervan bewust wat zo'n ding kost, ik vraag me dus alleen of of het een degelijke pc is.. ben niet bekend met het merk medion. En verder vraag ik of zo'n pc de nieuwe spellen aankan (dus niet perse op het maximum .. maar gewoon speelbaar) met als voorbeeld cod mw3 .. is niet het mooiste der mooiste dus kan hij het aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Medion levert prima machines af en ja, cod mw3 dat gaat prima lukken.
 
Oke mooi, bedankt voor je snelle reacties :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onnodige quote's verwijderd.Gebruik knop:Reageer op vraag of maak gebruik van: Snel reageren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan