Medion md8822

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoopy

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Berichten
789
Overmorgen komt in België weer een PC in de Aldi, ik ben al aan mijn 4de medion Pc toe, en heb er nooit problemen mee gehad. Maar ik lees nu hier en daar dat deze niet echt meer zo een superstunt is, omdat de vorige bijna identiek was, en we ondertussen toch weeral 4 maand verder zitten, en dat hij toen evenzeer 799€ koste...

Wat vinden jullie van de configuratie? Kopen of wachten tot de volgende (meestal rond november dacht ik)
 
Die site had ik ook al gevonden ja, maar daar praten ze bijna alleen over die externe harde schijf...
 
Die site had ik ook al gevonden ja, maar daar praten ze bijna alleen over die externe harde schijf...

Eventjes een quote van de site: de Medion 8818 was uitgerust met een Intel processor type Core 2 Duo E6300 die werkt tegen een snelheid van 1,86 GHz, de nieuwe Medion 8822 heeft een Core 2 Duo E6400 en die werkt tegen een snelheid van 2,13 GHz. Deze snelheidswinst van 15% is mooi meegenomen, temeer daar de prijs van beide computers hetzelfde is gebleven (799 euro).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan