• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

melding bij kopieren _Key1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
495
Bij het kopieren van een tabblad krijg ik de onderstaande melding:

U wilt een formule of bestand verplaatsen of kopieren met daarin de naam _Key 1, die al bestaat op het bestemmingswerkblad. Wilt u deze versie van de naam gebruiken?

Hoe kan ik bereiken dat deze melding niet meer te voorschijn komt?
 
Door die bereiknaam te verwijderen in Name Manager (Namen Beheren) op de tab Formules.
 
Ik zou die NamedRange toch niet zomaar wissen hoor!
Wie weet wordt die door formules hier en daar gebruikt waardoor de zaak niet meer zal werken.

Eerst even goed checken of die NamedRange gebruikt wordt of niet!

Indien ja, zorgen dat elk bereik een unique naam heeft.

Je kan ook aangeven bij het aanmaak van een bereik of die geldig is voor de Sheet of voor het Workbook.

Misschien daar de juiste keuze maken.

Wens je “_Key 1” enkel in sheet “abc” te gebruiken zorg dan dat die ook enkel geldig is voor die sheet en niet voor het volledig Workbook.

Nu staat hij waarschijnlijk voor het volledig Workbook waardoor je dit probleem krijgt.
 
Dank voor jullie informatie en maak hieruit op dat het negatieve gevolgen heeft wanneer een tabblad wordt gekopieerd.:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan