melding gaat niet weg bij afbeelding bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debbie86

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
19
Hallo,

Ik maak gebruik van microsoft word 2007.
Ik wou een afbeelding toevoegen in het document waar ik in het werken ben.
Deze kwam ook in beeld. Ik heb deze kleiner gemaakt en wilde deze verplaatsen waardoor ik op afbeelding opmaken heb gedrukt.
Elke keer als ik nu op een knop in het scherm van afbeelding opmaken druk komt de melding :

Microsoft office word :

De waarde moet liggen tussen 0 cm en 0 cm.


Ik heb al tig keer geprobeerd om in het scherm van afbeelding opmaken op het kruisje te klikken, te annuleren en alle andere tabbladen aangeklikt. Maar constant komt deze melding weer terug. ( ja heb het scherm van de melding ook steeds weer opnieuw weggeklikt).

Het document heb ik 2 uur geleden de laatste keer opgeslagen en moet hier nog veel in werken en dit maandag op school inleveren.
Hierdoor durf ik niet mijn computer op de aanknop uit te schakelen in de hoop dat die zich bij het opstarten opnieuw opent ( en ik denk dat de melding er dan weer in staat )

Hopelijk kan iemand mij helpen want heb al zeker 30 uur in dit document gestoken waarvan de laatste twee erg nuttig waren.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Debbie
 
Heb je de afbeelding al een keer weggehaald en opnieuw ingevoegd?
 
Hallo,

Dit ging ook niet. Het enige wat nog werkte was het vraagteken waar ik op kon klikken. Via taakbeheer gaf die aan dat die gewoon reageerde, maar kon ook niet op het kruisje klikken zodat ik automatische melding kreeg voor opslaan document.

Ik heb gisteren in alle stress het er maar op gewaagt en mijn computer uit gezet zonder hem af te sluiten in de hoop dat alles bij het aanzetten van de computer zich weer zou herstellen.
Gelukkig heeft dit gewerkt waardoor ik maar 4 regeltjes kwijt was van hetgeen ik had getypt.

Vandaag kon ik wel gewoon afbeeldingen toevoegen zonder problemen (Heb document van te voren wel nog op mijn computer en usb opgeslagen voor het geval dat)

Het is dus in zekere zin opgelost dat ik mijn document terug heb en hier verder in heb kunnen werken, maar mocht dit probleem zich een volgende keer voordoen, dan zou ik nog steeds niet weten wat ik verder moet doen, behalve weer een risico nemen in de hoop dat words het zelf al heeft opgeslagen.

Toch bedankt voor de reactie, en als iemand dit zelfde al eens heeft gehad en een manier weet hoe ik dit de volgende keer aan moet pakken, dan is dat antwoord welkom. zal voor een volgende keer minder stress opleveren. Wel geleerd dat je om de tien minuten je documenten dubbel moet opslaan hihi

Groetjes Debbie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan