Ik ben gewend om personen toe te voegen aan / te verwijderen uit een afspraak die ik gemaakt/verstuurd heb, en dat ik dan de vraag krijg of het alleen verstuurd moet worden naar die betreffende persoon/personen of naar iedereen.
Nu bij Office 365 krijg ik die vraag niet, en stuur ik de toevoeging/annulering naar alle genodigden. Dat wil ik vaak niet!
Hoe kan het standaard ingesteld worden dat ik altijd de vraag krijg of ik alleen wil doorsturen naar de gewijzigde personen of naar iedereen? Nu krijg ik die vraag af en toe. Het lastige is dat je dat past ziet als je het verzendt, en dan is het te laat.
Nu bij Office 365 krijg ik die vraag niet, en stuur ik de toevoeging/annulering naar alle genodigden. Dat wil ik vaak niet!
Hoe kan het standaard ingesteld worden dat ik altijd de vraag krijg of ik alleen wil doorsturen naar de gewijzigde personen of naar iedereen? Nu krijg ik die vraag af en toe. Het lastige is dat je dat past ziet als je het verzendt, en dan is het te laat.