Microsoft® Silverlight

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Microsoft® Silverlight™ 1.0 - Nederlands

Ik heb op het intenet een en ander gelezen over bovenstaand pogramma, is dit de moeite en kan ik het veilig downloaden? Mijn PC is: Laptop Asus / Vista en veel geheugen.
 
Microsoft® Silverlight™ 1.0 - Nederlands

Ik heb op het intenet een en ander gelezen over bovenstaand pogramma, is dit de moeite en kan ik het veilig downloaden? Mijn PC is: Laptop Asus / Vista en veel geheugen.
Naar mijn weten is het veilig (ik gebruik MF3) Silverlight is een ""gefaalde"" tegenhanger van Flash met DRM (wat veel mensen niet fijn vinden)

Ik zou wel in I.E goed uitkijken voor Active X elementen (als dat eventueel met Silverlight jouw genoemde vraag heeft mee te maken)
 
Maar wat houdt het in en is het de moeite?
 
Silverlight is zoveel meer dan Flash!

Daarnaast is Silverlight een relatief nieuwe techniek dus om het nu al gefaald te noemen vind ik kort door de bocht.

Neem eens een kijkje op de site van SilverLight (www.silverlight.net) om er meer van te begrijpen.
 
Silverlight is zoveel meer dan Flash!

Daarnaast is Silverlight een relatief nieuwe techniek dus om het nu al gefaald te noemen vind ik kort door de bocht.

Neem eens een kijkje op de site van SilverLight (www.silverlight.net) om er meer van te begrijpen.
Sorry dat ik het misschien zo interpreteerde want je hebt inderdaad gelijk: Silverlight ziet er goed uit, maar is eigenlijk te laat opgekomen (vind ik) De meeste sites gebruiken al Flash en veel consumenten weten niet wat Silverlight is. Voordeel is wel dat je in Visual Basic ermee kan programmeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan