Microsoft Office 2010 toepassingen kunnen geen van allen geopend worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NCKL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2011
Berichten
3
Beste,

Sinds een paar weken had ik plotseling het probleem dat ik een foutmelding krijg tijdens het opstarten van (in dit geval) word.

De foutmelding luidt:
Kan het bestand ''C:\Program Files\Microsoft Office14\WINWORD.EXE niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.''

Omdat ik toen nog op Office 2007 draaide heb ik er voor gekozen deze te verwijderen met behulp van ''Revo Uninstaller Pro''. Daarna heb ik Office 2010 geïnstalleerd op de pc. Tevergeefs zag ik tot mijn verbazing dat het probleem nog niet opgelost was. Ik ben nu toch wel een beetje einde raad en vraag daarom of uw expertise uitkomst biedt.
Nog wat facts:
  • Geen een Office applicatie kan geopend worden allen geven dezelfde foutmelding
  • De pc draait op W. Vista 32B met alle updates geïnstalleerd
  • Virusbeveiliging is in handen van Avast Home Edition en Ad-Aware.
  • De zelfde software is gebruikt om Office 2010 op mijn laptop te installeren, deze werkt perfect
Mochten er nog vragen zijn óf specificaties nodig zijn laat het mij weten en dan lever ik ze aan. Mijn PC-ervaring is boven gemiddeld maar zeker niet professioneel, dus ik vraag u beleefd: Als u met een opmerking komt doe dit alstublieft in -redelijk- eenvoudige stappen.

Met vriendelijke Groet,
Nick.
 
Is jouw Microsoft Office exemplaar legaal?
 
Hij is van een vriend van me maar ik heb hem zelf uit de cover gehaald dus ga er van uit van wel.
Nick
 
Als je in de map ''C:\Program Files\Microsoft Office14\ kijkt zie je dan de bestanden excel.exe en winword.exe wel staan? En wat voor melding krijg je als je deze openend?
 
Ja alle bestanden zijn gewoon aanwezig, er op klikken geeft de zelfde melding.
Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan