Mijn netwerkverbinding knalt eruit wanneer ik games speel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elixz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2013
Berichten
2
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met mijn laptop waar ik een beetje beroerd van word.
Voorheen was het probleem dat na ongeveer 5 á 10 min van het opstarten mijn netwerk onderuit ging.
Dit heb ik inmiddels opgelost door spybot te draaien tijdens opstarten. Echter heb ik nu nog het probleem dat wanneer ik een spel online wil spelen dat mijn netwerk er als nog uit knalt. Ik heb de drivers van mijn bedraad en draadloos adapters opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes.
Het vreemde vind ik dan ook wel dat ik zonder probleem kan browsen en youtube filmpjes streamen op 1080p enz maar zodra ik een spel start is het einde verhaal.
Het maakt trouwens ook niet uit welk spel ik speel het resultaat is het zelfde.
Ondertussen heb ik malwarebytes geïnstalleerd en die zegt mij dat er geen bedreigingen zijn, mijn spybot is sinds vanochtend geüpdatet en die gaf ook niks aan, de microsoft security essentials geeft ook geen bedreigingen weer maar toch blijft het probleem voort bestaan.
Nog een laatste, mijn telefoon en een andere computer hebben dit probleem niet. Het is alleen op mijn laptop dat dit gezooi is.

Alvast bedankt,

Elixz
 
Misschien kan de wifi adapter de hoeveelheid netwerkbelasting niet goed aan, en knalt hij er daarom uit
 
Dat denk ik niet, aangezien ik nog steeds via music manager van google met 2,5Mbit kan uploaden en via torrents met 10Mbit kan downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan