Mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

SMO

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
7
K'heb een goedkoop pc'tje gekocht die ik graag wil upgraden tot een PC waar ik Games op kan spelen.

Wat raden jullie me aan?

Merk: Asus
Processor: AMD Sempron (tm) processor 3400+, MMX, 3DNow, ~1.8 GHz
Geheugen: 448 MB RAM
Videokaart: VIA Chrome9 HC IGP (64 mb)

Ik weet bijna niks van Computers, dus ik kan wel wat hulp gebruiken :D
 
Sowieso even meer geheugen erbij zetten. 448 is te weinig tegenwoordig. Tenminste als je het spel niet vloeiend wilt laten gaan en totaal niet wilt genieten van het spel moet je op 448 houden :p

En ik weet niet of jou videokaart pixel shaders ondersteunt ( denk het niet kan me ook vergissen ) maar neem toch voor de zekerheid een nieuwe videokaart. meeste spelletjes van nu vragen minimaal 64 dus... het zou geen pijn doen als je 128 of 256 mb hebt.

en het is natuurlijk ook handig om een grotere harde schijf in te zetten.
 
Sowieso even meer geheugen erbij zetten. 448 is te weinig tegenwoordig. Tenminste als je het spel niet vloeiend wilt laten gaan en totaal niet wilt genieten van het spel moet je op 448 houden :p

En ik weet niet of jou videokaart pixel shaders ondersteunt ( denk het niet kan me ook vergissen ) maar neem toch voor de zekerheid een nieuwe videokaart. meeste spelletjes van nu vragen minimaal 64 dus... het zou geen pijn doen als je 128 of 256 mb hebt.

en het is natuurlijk ook handig om een grotere harde schijf in te zetten.



Thanks, Wat adviseer je mij?

Ik heb 150 GB geheugen op me harde schijf is dat niet genoeg?
 
Dus advies is ,je kan beter een goeie nieuwe pc kopen,en kijk dan niet op een paar honderd euro maar kijk naar de kwaliteit van de nieuwe pc
succes met zoeken:D
 
Dus advies is ,je kan beter een goeie nieuwe pc kopen,en kijk dan niet op een paar honderd euro maar kijk naar de kwaliteit van de nieuwe pc
succes met zoeken:D

Ik heb hem juist gekocht omdat ik hem zelf wil upgraden.
 
afgezien van gemiddeld 15 gb naar windows en overige software dat je dan nog 135 gb overhoud waarbij gemiddeld de spelletjes van nu 4 GB vragen is dat

33 spelletjes op je harde schijf.

Maak voor de zekerheid 2 partities. 1 voor windows en 1 voor spelletjes...
 
afgezien van gemiddeld 15 gb naar windows en overige software dat je dan nog 135 gb overhoud waarbij gemiddeld de spelletjes van nu 4 GB vragen is dat

33 spelletjes op je harde schijf.

Maak voor de zekerheid 2 partities. 1 voor windows en 1 voor spelletjes...


Hoe doe ik dat :rolleyes:
 
het gaat om het bestand .tar.bz2

Betekent dus dat hij ingepakt is ( was volgens mij ontworpen voor linux )

www.rarlab.com download winrar... die opent deze bestanden ook. Moet je even uitpakken...
 
Een maat van me heeft me aangeraden om een GeForce 8600 GT 256MB te kopen.

Wat vinden jullie?
Doen ofniet?
 
beetje overkill aangezien de prosessor erg zwak is die er nu in zit.
om wat je nu heb te upgraden ga je er veel geld insteken is haast de moeite niet vind ik.
leuk als text verwerker maar gamen toch niet zo.
 
Je kan beter zelf een pc bouwen dan een goedkope kopen en die upgraden goede nieuwe dingen passen vaak niet een goedkope pc. En je houd dan ahw alleen de kast en dvd drivers over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan