Mini-itx

Status
Niet open voor verdere reacties.

voetbalmanneke

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2014
Berichten
5
Hallootjes,

Wat is beter? Een ATX gaming pc, of een Mini-itx gaming pc?
Wat ik graag wil:

Gewoon 1 GPU
Bitfenix prodigy

Ik vind mini-itx gewoon ook veel mooier. Is het een idee om dit te doen, of ben ik dan veel te dom bezig?
Atx is ruimer, maar Mini itx vind ik mooier...

En nog iets. Als jullie een pc willen samenstellen, dan met een i5 4670k en zonder GPU, die koop ik er van later verjaardagsgeld bij. een ssd en Windows is heel handig met een dvd brander :)
 
Laatst bewerkt:
:d ALS je gamer bent dan kies je altijd voor iets dat beter is, en nooit voor iets dat blink-blink heet en mooier is :D
 
Lees ik dat goed, wil je een game pc zonder videokaart? Hoe ga jij je games spelen?
 
Die BitfenixProdigy is géén miniITX, maar een microATX ....
Er zullen ook ongetwijfeld Prodigy 'look-a-likes' zijn, en dan in het ATXformaat, wat inhoudt: meer inbouwgemak voor componenten, ruimte voor koeling en mogelijkheid tot uitbreiding dmv extra (stille) koelers/fans ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik benieuwd naar de spellen die je wilt spelen ..

EDIT: Waar wil je de 230 mm fan laten in je mini-kast, en waarom extra Sata kabels ...
En bekijk heel goed of de geheugenmodules compatible zijn met het moederbord wat je uitgekozen hebt...

ik weet het niet zeker, maar past die ATX-voeding in die kast?
 
Laatst bewerkt:
1: Als ik jarig ben koop ik een GTX 760 waar ik bijna elk spel op kan spelen.
2: De fan kan voorin. Dat staat tenminste op azerty.nl
3: Er zitten geen (misschien 1) Sata kabels bij.
4: De geheugenmodules passen.
5: De voeding past, maar het zit wel wat krapjes.

Hier een video waar ik besloten heb om ook voor een Mini-itx te kunnen gaan, daar zie je ook hoe krap alles zit: www.youtube.com/watch?v=6XnU8MPjp1Y
 
Video gezien, idd krapjes...
Kopen maar?
 
@voetbalmanneke

Twee berichten samengevoegd je kan beter even voor bericht aanpassen kiezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan