Minimum requirements server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anguro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2015
Berichten
1
Ik weet niet of ik goed zit, zo niet graag een verwijzing naar de correcte locatie.

Ik ben van plan een website te maken maar weet niet waar ik voor moet zoeken en zou graag wat hulp hierbij hebben,
Wat ik weet is dat er "Index Files" op geplaatst moeten kunnen worden en "PHP" ondersteuning moet hebben, Zoek een server voor een live streaming (Video & Audio) site die ik wil gaan opzetten waar minstens 200 mensen zouden moeten kunnen streamen, wat zijn de minimum requirements waar ik naar moet kijken?

bvd
 
Wil je een eigen server gebruiken of zoek je een Internethostingprovider? Dat is niet helemaal duidelijk. Voor het aantal bezoekers dat je noemt zou ik geen eigen server nemen, buiten de aanschafkosten heb je rackspace nodig en dan heb je het snel over een paar honderd Euro per maand. Een virtuele server bij een hostingbedrijf kost je zo'n € 30,00 per jaar. Alles wat jij wil is dan geen enkel probleem. Let wel op de voorwaarden bij het dataverkeer, bij videostreaming kan dat behoorlijk omhoog schieten en dan betaal je meestal extra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan