Mp3 branden op 4,7gb schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdstelling

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2003
Berichten
36
Hallo,

ik heb een probleem met Nero Express 6. Als ik een mp3 cd'tje wil maken ( 700mb ), gaat dat prima. Maar als ik een cd'tje wil maken met grotere opslag bijv 800 mb of een DVD+R, dan geeft Nero het volgende aan:

Kan niet worden geschreven omdat het medium niet het juiste type is of dat ik de instellingen van de compilatie aan moet passen om 'm compatibel te maken.

Kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt,

Matthijs
 
heb je wel een DVD geselecteerd dan? Nero gaat er standaard vanuit dat je een CD gaat maken. Meer dan 800 MB gaat dan niet passen
 
Ik denk dat ik dat niet geselecteerd heb. Misschien een rare vraag maar waar moet ik dat selecteren, maar ik zie dat niet bij mijn instellingen?
 
Nero express gebruik ik eigenlijk niet, dus hoe het daarin werkt zou ik niet weten.

Pak gewoon even de goede oude Nero Burning ROM, kies voor nieuw, dan krijg je een soort wizard waari je kan aangeven of je een data/audio/video/mixed mode disk wilt maken. Links bovenin kan je dan kiezen voor CD of DVD
 
Op sommige makkelijke vragen, makkelijke antwoorden.
Het is inderdaad gelukt.

Bedankt
 
"If the facts don't fit the theory, change the facts...." :p - Albert Einstein -
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan