Mullvad Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapitein

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
106
Ik probeer de Mullvad browser te downloaden maar mijn TP link router blokkeert de toegang tot deze website...
Hoe kan ik dat omzeilen..?
 
En wat is de exacte URL die je gebruikt?
 
Wat voor melding krijg je precies? Staat er ook een reden bij?
 
Hier heb ik allerlei bescherming tegen onbetrouwbare websites en ook uitgebreide lijsten van sites in het Hosts bestand staan, waardoor vele adressen bij voorbaat ontoegankelijk zijn maar kon de Mullvad browser gewoon downloaden. Probeer hun eigen site https://mullvad.net/nl/download/browser/windows

Via een onbetrouwbare download site zou u een klein .exe bestand kunnen hebben gedownload, welke naast de download ook malware bevat en geprobeerd zou kunnen hebben om een poort te openen. Een andere beschermende rol voor de router zie ik niet. Ze noemen dat ook wel een ingebouwde firewall. Met een open poort heeft de kwaadwillende ongemerkt vrij toegang tot de computer en dat wordt dan vaak verkocht voor gebruik door anderen. Ik ben bereid om wat bij te leren dus ben benieuwd naar als het anders is.
 
Beveiligde verbinding mislukt

De door Alfred 2 aangegeven link geprobeerd. Kreeg de volgende melding:

Fout tijdens het verbinden met mullvad.net. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte heeft overschreden.

Foutcode: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
 
Dat zal dan aan de browser liggen maar voordat je een andere browser probeert, kijk eens naar jou datum en tijd. Wanneer deze erg afwijken dan kan je een probleem hebben met cookies of een ongeldig certificaat. SSL fouten zijn dus ongeldige certificaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan