Multimedia PC (€700 à €800)

Status
Niet open voor verdere reacties.

5i5

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
376
Beste Help mij-ers,

Ik was van plan een nieuwe desktop PC te kopen, maar ik kon al snel door de bomen het bos niet meer zien. Daarom vraag ik jullie hulp.

Budget:
€700 tot €800 (dit budget is voor de computer en schijven)
Schijven:
Minimaal een HDD van 500GB en een SSD van 64GB of meer
Gebruik:
Ik wil de SDD gebruiken voor de installatie van Windows 8 en andere programma's. De HDD gebruik ik voor de opslag van documenten en video.
Ik zal de PC voornamelijk gebruiken voor programmeren (Visual Studio), internetten (ik heb vaak vrij veel tabs incl. Flash openstaan) en het bekijken van 1080p video. Daarnaast speel ik ook graag af en toe een spelletje, maar dit zijn niet modernste games en is niet erg belangrijk.
Omgeving:
Hoe stiller hoe beter. De computer staat op mijn slaapkamer, maar zal uitstaan als ik wil slapen.
Assemblage:
Zowel zelf assembleren als een kant-en-klaar systeem is goed.
Overige eisen:
  • Ik heb het liefst een Intel processor, ik heb één keer een AMD processor gehad, maar dat beviel niet erg goed.
  • Daarnaast heb ik graag Sandy of Ivy bridge aangezien dit op dit nog al kan schelen op qua stroomverbruik.
  • Besturingssysteem is niet nodig, ik heb zelf een licentie voor Windows 8.
  • Graag een CD-speler ingebouwd, ik doe niet aan iTunes. :)

Ik had inmiddels zelf dit systeem gevonden: ASRock VISION HT 311D/B. Ik vond dit systeem mooi afgewerkt en daarnaast beviel het grote aantal USB-poorten. Wel had ik gelezen dat de grafische chip niet erg goed was, ik weet niet in hoeverre dit waar is. Daarnaast vroeg ik me af of een extra schijf in de kast geplaatst kan worden, aangezien een SATA-poort zich op de achterkant bevind. (Klik)

Denken jullie dat het systeem van ASRock goed is? Zo niet hebben jullie goede suggesties?
Alvast bedankt. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan