Multimedia PC, is deze geschikt voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ayase

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
11
Hallo allemaal,

ik wil binnenkort een nieuw computer halen. Budget van rond de 600 euro. Naar wat rond te hebben gekeken, kom ik uit op een Acer.

Acer Aspire X3990.
Core i5-2300 2.8 GHz processor
4GB DDR3 RAM geheugen
1 TB harde schijf
4096 MB DDR3
nVidia GeForce GT520
HD Audio

Ik ben een vormgever, dus doe ook heel veel video/beeld bewerking. Dus het systeem moet wel een beetje vlot lopen.

Is deze pc geschikt voor mij? Of is het allemaal een beetje veel dan wat ik nodig heb?

Ps. Een paar reviews gelezen waaronder dat deze pc niet geschikt is voor games. Ik ben dan geen gamer, maar het lijkt me wel leuk om de sims er op te spelen.
 
sims zal hij wel aankunnen. het is niet de snelste pc, en ik zou je aanraden zelf een pc samen te stellen. als je dan bijvoorbeeld een i5 2500 processor erin zet, en een wat sterkere videokaart (gtx560 wellicht), denk ik dat je voor niet veel meer/hetzelfde bedrag een stuk betere pc hebt.
 
Hoi,

bedankt voor het antwoorden. Ik heb dan niet veel verstand van systemen zelf, kan ik het online samenstellen? Wordt alles dan voor je in elkaar gezet en dan kant en klaar aan de deur geleverd?
Of moet ik het beter gewoon naar de winkel gaan?
 
Op je laatste vraag , vind ik het beste om naar een winkel te gaan. In de winkel zijn toonmodellen en kun je dan ook nog meer advies vragen aan de verkoper. En als je naar een winkel stapt iemand meenemen die er wat van kent.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan