muziek downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Ik was op zoek naar een site waatop je echt gratis muziek zou kunnen downloaden maar dan ook zonder een cent te betalen.Misschien heb ik niet goed gezocht maar ik kon niets vinden.Wie kan mij helpen aan een site waar ik echt gratis muziek kan downloaden?
Groet Tunica/sjaak (www.semiarundinaria.nl)
 
Het zijn geen sites maar......met LimeWire of nog beter met FrostWire.....geheel gratis!

Grtz.
 
Kijk met FrostWire tegenwoordig wel even uit met installeren, zitten een aantal ongewenste toolbars in de setup!
 
Kijk met FrostWire tegenwoordig wel even uit met installeren, zitten een aantal ongewenste toolbars in de setup!

Inderdaad net even de installatie van de nieuwe versie gedaan en gelijk de Ask toolbar erbij geinstalleerd, je kan die toolbar dan gewoon weer verwijderen bij je software lijst in het configratiescherm.
 
Je kunt het ook uitvinken tijdens de install dan krijg je het niet ook!
 
Zorg ook voor een goede up to date virusscanner......

Gnutella netwerk (Frostwire/Limewire) is niet virusvrij
 
Maar eh.... let op het komt 2 keer voorbij tijdens de setup!
Als je goed oplet kun je een schone install doen van alleen het progje zelf
 
Zorg ook voor een goede up to date virusscanner......

Gnutella netwerk (Frostwire/Limewire) is niet virusvrij

usenet is met minder virussen, maar toch scan ik eerst alles wat ik download
 
*knip*, als je een account kan regelen van iemand, zoniet dan word het wel een betaalde site

Mod-edit: "Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even')."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*knip*, als je een account kan regelen van iemand, zoniet dan word het wel een betaalde site

Ik heb een vraagje over deze site Davepower

Is het een veilige site, betrouwbaar dus?
En als je één maal aan bent gemeld, hoe gaat het downloaden dan? Gaat dat via torrents (met bijvoorbeeld het programma utorrent) of zijn het linkjes naar Rapidshare uploads?
En als laatst, ik zie ook een forum van de site waarbij gewoon links staan zonder aangemeld te hebben, het lijkt me toch dat het forum anders werkt dan de site zelf? want op het forum kan je je gewoon gratis aanmelden.

Kortom, is het een betrouwbare site, en gaat het via Rapidshare of zijn het torrents, en is het forum anders dan als je hebt betaald en aangemeld hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tunica: Deze vraag kan alleen open blijven wanneer je op zoek bent naar muziek waar geen copyright op rust.

Zoek je dus muziek van bekende artiesten dan gaat deze vraag dicht omdat hij in strijd is met de huisregels.

Naar warez mag niet worden gevraagd.
Bron
 
Hallo Tha Devil,
Mijn excuus is wist dat niet.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak
 
vraag staat op opgelost?

rijst mij nog de vraag of je aan de voorstellen er wat aangehad hebt??
 
muziek.

hallo Frankwannet,
Ik wist even niet meer dat de vraag opgelost was sorry hoor.Ik heb er wat aan gehad.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan