na Teams-vergadering mail sturen aan alle deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.

AKingma

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2015
Berichten
94
Ik heb een eenmalige vergadering gehad met een grote groep deelnemers, niet uit mijn eigen organisatie. Nu wil ik hen allen een e-mail sturen met verslag van de vergadering. Tot nu toe kom ik niet verder dan één voor één de mailadressen uit de vergaderuitnodiging kopiëren en in de mail zetten. Dat moet vast handiger kunnen, maar ik kan het niet vinden met deze zoekterm: "mail sturen aan alle deelnemers teams vergadering".
Iemand hier een goed idee?
 
aanvulling

oh, wellicht handig om te noemen dat ik e-mail met outlook en gebruikmaak van office 365...
 
Dank je, maar... het gaat juist om die 'eenmalige groepen', waarvoor je dus in outlook geen groep contactpersonen aanmaakt omdat het om een eenmalig overleg in die samenstelling gaat. Daar dan een groep voor aanmaken is dubbel werk. Je zet de mailadressen in de uitnodiging voor de vergadering, waarin ook de teamslink komt; bedenkt vervolgens na de vergadering dat je dat gezelschap nog wat wilt mailen, en dan is het kopieren en plakken. Ik vermoed dat dat slimmer kan, maar weet niet hoe. Iets als 'allen beantwoorden' zou werken, ware het niet dat ik die bij een vergaderverzoek niet zie staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan