Naar volgende bericht gaan bij verwijderen van e-mail i.p.v naar postvak in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Weet iemand hoe ik kan instellen dat wanneer ik een e-mail open heb en deze verwijder er automatisch de volgende mail wordt geopend i.p.v terug naar postvak in te gaan ?
 
In geen enkele versie van Outlook gezien dat dat kan.
Dit kan vlgs. mij dus niet.

Tijs.
 
Zou ook wel erg gevaarlijk zijn ivm virussen, spyware etc.
 
Even meedenken hoor of ik je goed begrijp.
Mijn indeling is dat ik links Postvak in zie met de mails en als ik er één aanklik krijg ik hem rechts te zien. Als ik deze verwijder krijg ik gewoon de volgende te zien.
Of bedoel jij dit niet ?
Als ik weer thuis ben zal ik even een screenshot plaatsen, eerst even een uurtje knallen op de gym :p
 
IK bedoel wanneer ik een mail open doe en ik klik op het rode kruis om deze te verwijderen dan komt de volgende mail te voorschijn in windows live mail.
Nu ben ik overgeschakeld naar outlook en wanneer ik nu hetzelfde doe kom ik automatisch weer terecht in mijn postvak in i.p.v dat de volgende mail wordt geopend.

Nog een tweede vraagje is wat ik ook had in live mail is dat wanneer je een e-mail opstelt en je typt de eerste letter van een contactpersoon in je deze direct te zien krijgt, nu moet ik telkens via de adresboek deze gaan zoeken. Kan je dit ook ergens instellen ?
 
Laatst bewerkt:
@Terrarabo: Zoals Karine al toelichtte gaat het echt om een geopend mail-item (dus "dubbelgeklikt"). Daar kun je, qua navigatie, alleen een mailtje vooruit of achteruit, maar klik je op het kruisje van verwijderen, dan ga je terug naar de mailmap waar je het mailtje geopend had.

De mogelijkheid die Karine vraagt is dus (m.i.) niet mogelijk.

Tijs.
 
Kan dit ?
Nog een tweede vraagje is wat ik ook had in live mail is dat wanneer je een e-mail opstelt en je typt de eerste letter van een contactpersoon in je deze direct te zien krijgt, nu moet ik telkens via de adresboek deze gaan zoeken. Kan je dit ook ergens instellen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan