namen alfabetisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
234
Wanneer ik een nieuw bericht maak en ik klik op de knop Aan dan krijg ik het venster Namen selecteren. Kan ik de namen hier ook alfabetisch op achternaam krijgen?????
 
Dat stel je in via de contactpersonen.
 
welke outlook versie?
 
Als je dubbelklikt op een contact persoon komt er dan niet te staan opslaan als bij de naam.
zelf gebruik ik 2003 en daar kun je dit zo doen.
 
Dat klopt, maar dat bedoel ik niet. Wat ik wel bedoel is hoe de namen verschijnen op het moment dat je een e-mail gaat versturen en daar dan de namen kunt kiezen wanneer je op Aan hebt geklikt.
 
zoals in mijn bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ziet het er dan uit zoals in de bijlage.
Dus hoe krijg ik dit alfabetisch op achternaam.

Een andere vraag is nog: is het mogelijke de vermelding van de zakelijke fax uit te zetten. Is nu verwarrend omdat de naam dan tweemaal wordt vermeld. Als je dan niet goed oplet klik je de verkeerde aan en gaat de mail niet de deur uit.
 

Bijlagen

  • outlooknamenselecteren.jpg
    outlooknamenselecteren.jpg
    34 KB · Weergaven: 76
Dat moet je toch echt in stellen bij de contactpersonen die map gebruik jij namelijk daar kun je fax volgens mij ook uitzetten.
Maar zoals vermeld ben ik niet in het bezit van outlook 2000 of xp.
 
Gevonden!
De weergave van de persoonsgegevens is in te stellen via het menu Extra, Services, tabblad Services. Bij de Eigenschappen van het Outlook Adresboek kun je dan kiezen hoe de namen moeten worden weergegeven.
Om alleen de internetadressen in het Adresboek te laten zien: Menu Extra, Opties, tabblad E-mailbezorging. Klik hier op E-mailondersteuning opnieuw configureren en kies dan voor Alleen internet.
Zo kwam het toch allemaal nog goed....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan