Navigatieformulier vs tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

so10070

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2014
Berichten
419
Ik doe het volgende: heb op één formulier verschillende tabbladen aangemaakt via besturingselement voor navigatie en koppel per tabblad een subformulier. Ik als ik deze subformulieren wens te koppelen aan het hoofdformulier krijg ik de volgende melding : "er kan geen koppeling gemaakt worden tussen niet afhankelijke formulieren". Ik werk hiervoor de Gegevens Bronobject, Hoofdvelden koppelen en Subvelden koppelen bij, of althans tracht die bij te werken. Voor het ene subformulier is dat mooi ingevuld en voor het andere niet. Ik kan dit veld enkel invullen door de tekst van het te koppelen veld te kopiëren en plakken, maar kan dit niet invullen via de knop met de drie puntjes, want dan komt de melding "er kan geen ...". De koppelingen zijn in de relatie goed gelegd, dat is geen probleem. Moet ik de verwijzing naar subformulieren binnen een tabstructuur maken via Maken --> Formulieren --> Navigatie? Doe ik dit verkeerd? :(
 
Denk het probleem opgelost te hebben. Heb de subformulieren in de Form_Load() hun RecordSource via een sql opgegeven. Heb in de gegevens van het subformulier de recordbron opengelaten. Als ik hier de recordbron opgeef kan ik zonder problemen de relaties leggen. Oef!! :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan