nero 6.3.1.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
hoe kan ik met opnemen ervoor zorgen dat ik na een opname /kopie van iets op de pc op een dvd er meerdere bestanden er later op kan zetten dat ik de sessie niet sluit maar wel het eerdere af kan spelen ,omdat er nog zoveel ruimte over is op schijf.Want als ik hem sluit kan ik niets meer toevoegen,terwijl ik wel het eerdere wil installeren.
Wie weet wat te doen
 
Na de vraag 7x gelezen te hebben, denk ik dat je inderdaad multisessie bedoelt...

Zorg ervoor dat je de eerste keer voor "Starten met multisessie" kiest (of iets dergelijks) en de volgende keren "Doorgaan met multisessie" (of iets dergelijks).

Dit is voor Nero7, maar voor Nero6 is het gelijkaardig. (Ik spreek dus over Nero Burning Rom en NIET over Nero Express. Je kan op elk gewenst moment schakelen tussen de programma's, dat wel.)

Dit komt uit het scherm als je Nero Burning Rom start: (de wizard Nieuwe Compilatie)
nero7-multi_dvd.gif


James :)
 
Even een hop-in: ik ben dan wel weer speciaal denk ik maar?

Ik sluit nooit CD's af en start ook geen multi sessies (niet apart in ieder geval). Ik brand een CD, en als ik er later wat bij wil zetten of hem wil overschrijven doe ik dat gewoon. Werkt perfect..
 
XP_PC zei:
Even een hop-in: ik ben dan wel weer speciaal denk ik maar?

Ik sluit nooit CD's af en start ook geen multi sessies (niet apart in ieder geval). Ik brand een CD, en als ik er later wat bij wil zetten of hem wil overschrijven doe ik dat gewoon. Werkt perfect..
Multisessie is enkel om de brandopties al zó in te stellen dat je niet aan de knopjes hoeft te liggen draaien. In principe zou je ook een gewone data cd kunnen aanmaken maar dan moet je voor het branden het vinkje weghalen bij cd sluiten...

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan