Nero 7 Ultra edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Ik heb Nero 7 Ultra edition geinstalleerd op een Windows 7 Ultimate edition.
Dit heeft langere tijd goed gewerkt. Echter sinds enige tijd verschijnt steeds een foutmelding wanneer ik het
programma start ;

Microsoft Visual C++ Runtime library
Runtime error !

Program : C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nero.exe

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information
.


Heb reeds geprobeerd ; sfc.exe en Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package (x86)
> beide opties hebben probleem niet opgelost.

> Ook running in compatibel mode ( XP en W2000 ) geven dezelfde foutmelding.

Misschien heeft iemand een betere suggestie ?

Bijvoorbaat dank.
 
Heb je het programma ook al eens opnieuw geïnstalleerd?
 
Ja ik heb het programma meerdere keren opnieuw geinstalleerd. Ook in safe mode en in compatible mode.
Echter steeds komt betreffende foutmelding terug.
 
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was. Ik heb nl het programma online willen updaten. Tijdens deze update zijn er blijkbaar bepaalde bestanden vervangen waardoor mijn Nero niet meer werkt in Win 7.
Oplossing ; dmv restore point / herstel systeem hersteld. Nu werkt het weer. toch allen dank voor de moeite , mijn vraag mag gesloten.
 
.....programma online willen updaten...
Wellicht handig voor anderen.
Hoe had je dat "on-line" gedaan (terwijl het programma draaide of...?) en hoe heb je het dan nu gedaan zodat er geen problemen meer zijn na de restore point?
 
Nero 7 Ultra edition update

Sorry maar de foutmelding is weer terug. Na de restore naar een herstelpunt in het verleden werkte Nero weer. Maar na een update van Windows 7 zijn er weer bepaalde bestanden van Nero overschreven waardoor de oude foutmelding weer terugkomt. Ik denk daarom dat deze Nero versie niet helemaal compatible is met Windows 7 (incl. nieuwe updates). Misschien moet ik met VMWare werken om bv een oudere Windows versie te kunnen blijven gebruiken. ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan