nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Berichten
171
De persoon die mij kan vertellen hoe nero van je harde schijf kan krijgen die krijgt van mij een compliment.

Nero graveert zich als het ware in jouw harde schijf heb ik het idee en je krijg hem nooit meer weg denk ik maar je weet nooit.
Ik ben ontzettend benieuwd alvast bedank
 
NERO eraf : uiteraard eerst alles deinstalleren.
REG cleaners toepassen bv CC of Reg Mech of reg Boost
dan handmatig de rest in reg eruit. Shared dll files zal je altijd wel houden bij zoiets als het zich mocht voordoen.

Wat daarna bij mij overbleef deed niks meer maar das onder voorbehoud .....

Nu heb ik NERO er weer op staan : het werkt in combinatie met de S 182 D van Samsung erg mooi.
Mogelijk is er inmiddels een speciale Tool op internet te krijgen, zo'n Tool haalt dan ALLE files en ook alles uit het Reg weg .....



leon25.:cool:
 
..... 74 erbij !!!!!


Heb deze link bezocht en de tool gedownload en gebruikt naar instructie .....

Erna : 74 Reg waarden erbij ipv de andere tientallen eraf ..... :eek: :confused:

Elders schreef ik al dat Tools van Symantec / Norton NIET het probleem oplossen. Zie REGexpert in WindowsXP. Het is dus absoluut mijn eigen schuld. Er werden heel wat zaken bijgeplaatst. Eea liep nog net niet vast en ik heb met wat prof. reg diagnostiek alles eruit gewerkt ..... Ook is de betreffende Tool Spyware .....

Ik neem aan dat je niet wist dat zoiets kan gebeuren en bovendien betreft het niet meer het topic waar het hier omgaat. Daarom kan ik u alleen maar danken voor de tip.

Leon25 :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan