• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
Hallo. ik heb Microsoft Office Profesional plus 2016 .nl.nl op mijn computer Als ik op excel klik kan ik die bewerken maar sinds kort kan ik geen mailtje openen met excel de extentie bij de mail is .xlsx dan geeft het aan fout in het besturingssysteem. Heeft niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren. Dan krijg ik een schermpje dat het bestand is beschadigd en kan niet worden geopend . Ik heb nog een paar mailtje die hetzelfde doen maar ook oudere die ik wel kan openen ik excel . Weet U misschien hoe dit kan en eventueel oplossen. bedankt
 
Wat gebeurt er als je de bestanden eerst opslaat, kan je ze dan openen?
 
gast0660 ik heb het opgeslaan maar krijg direct een venster met : Het besturingssysteem heeft momenteel niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren : Als ik dus op oke klik weer een venster met: het bestand is beschadigd en kan niet worden geopend ; Ik heb dit mailtje naar iemand anders gestuurd die kon het wel op zijn laptop openen maar niet op zijn computer
 
Jheroen bedankt voor het reageren inmiddels heb ik open office geinstalleerd op mijn desktop en daar kan ik het mee openen .
Ik had de vraag als opgelost doorgegeven. Nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan