Nieuw Game-PC, buget (1,300 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ashnya

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2014
Berichten
11
Geachte Helpmij leden,


Ik wil 'n Eigen computer samenstellen, mijn budget is 1,300 euro. Ik wil er voornamelijk games vlekkeloos op ultra spelen zoals 'Battlefield 4'. alleen weet ik niet super veel van hardware
dus ik wou jullie vragen of jullie een samenstelling voor mij kunt maken. Intel of AMD maakt mij opzich niet uit, maar ik heb wel dit gelezen:

Battlefield 4 is slightly optimized for AMD hardware, since the game also runs on next gen consoles, which are powered by AMD CPUs and GPUs. This means that gamers with AMD PC graphics cards might see a slight advantage. Both Nvidia and AMD offer Battlefield 4 optimized PC drivers. Be sure to also check out our Best graphics cards for Battlefield 4 article, with an in-depth analysis on the best GPUs for the game.

Ik heb al een gaming monitor gekocht (BenQ XL2720z). Ook heb ik al een (Madcatz v7.0 Gaming Keyboard en Madcatz M.M.O 7 Gaming-Mouse). Dus randapparatuur is niet meer nodig.

Tips zijn welkom

Bij voorbaat bedankt
Ashnya!

(Edit) Ik zou graag een behuizing met plexiglas willen zodat ik in de PC kan kijken :)
 
Laatst bewerkt:
moet er windows bij en ga je de pc zelf in elkaar zetten of moet dat ook voor je gedaan worden?
 
Computer word door een vriend in elkaar gezet, en die zet er ook gelijk windows op dus die hoeft niet mee gerekend te worden, sorry dat ik dat niet heb aangegeven.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je bent nieuw maar de regel is dat er geen dubbele topic gestart mag worden en aangezien je hier de vraag ook al stelt kan je daar ook verder gaan en sluit ik deze
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan